6 sposobów promowania fanpage restauracji na Facebooku

6 sposobów promowania fanpage restauracji na Facebooku

Stworzyłeś stronę fanpage restauracji na Facebooku.
Co teraz?
Jak zacząć promować swoją nową stronę na Facebooku, aby pozyskać fanów i zachęcić ich do zaangażowania?

Oto sześć sposobów promowania fanpage’a:

1. Użyj sieci, którą już posiadasz

Jeśli ktoś już dołączył do Twojej listy mailingowej, najprawdopodobniej zechce dołączyć również na Facebooku.
Wyślij e-mail do swojej listy kontaktów, ogłaszając swoją nową stronę i zapraszając ludzi do polubienia Twojej restauracji na Facebooku.

Do stopki e-mail należy również dodawać przyciski mediów społecznościowych, aby stale przypominać subskrybentom o aktywnych kanałach społecznościowych.

2. Dodaj przycisk “Follow” na swojej stronie internetowej

Ułatw oglądającym www polubienie Twojego profilu FB, dodając przycisk Obserwuj do swojej strony firmowej lub bloga. Facebook Follow Button to widżet, który możesz dodać do strony internetowej, który łączy ludzi z twojej strony z twoją stroną na Facebooku.

Aby uzyskać oficjalny przycisk śledzenia na Facebooku, przejdź do strony zasobów Social Plugins na Facebooku.

3. Utwórz reklamę na Facebooku

Utworzenie reklamy na Facebooku to prosty sposób na zdobycie polubień i postawieniu biznesu przed nową docelową publicznością. Korzystając z funkcji kierowania na Facebooku, możesz utworzyć reklamę, która dociera do osób o określonych cechach, takich jak wiek i lokalizacja.

4. Udostępnij pomocne treści

Istnieje duża różnica między mediami społecznościowymi a marketingiem w mediach społecznościowych. Daj ludziom powód do polubienia Twojej strony, dzieląc się przydatnymi wpisami i działaniami z życia restauracji.

Facebook to bardzo wizualny kanał, więc udostępniaj zdjęcia i filmy, kiedy tylko możesz.

5. Promuj także swojego fanpage offline

Promuj swoją stronę na Facebooku na wszystkich swoich materiałach marketingowych, w tym wizytówkach, menu, ulotkach, znakach, koszulkach – wszędzie, gdzie może być widoczny. Polecaj odwiedzenie fanpage’a gdy witasz i żegnasz swoich klientów.

6. Nie zapomnij o swoich dotychczasowych kanałach społecznościowych

Jeśli jesteś aktywny w innych kanałach mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram, Pinterest lub LinkedIn, promuj swoją stronę również na tych profilach.

Gotowy do promowania swojej nowej strony na Facebooku?

Promuj swoją stronę wszędzie, gdzie możesz zwiększyć liczbę obserwowanych osób i zacznij wywierać rzeczywisty wpływ na media społecznościowe.
Jeśli masz problem z założeniem konta firmowego na Facebooku lub brakuje Ci czasu na jego obsługę, zwróć się do specjalistów. Wiele firm zajmuje się zawodowo prowadzeniem kanałów społecznościowych. Ilość wpisów w miesiącu i zaangażowanie w obsługę uzależnione jest od wybranego pakietu, ceny. Wystarczy wpisać w google “prowadzenie fanpage cena” a otrzymujemy kilka stron wyników z przedziału od 99zł do 2500zł za miesiąc.

Podobne Wpisy