Papier pakowy z nadrukiem – ekologiczna reklama dla firm

Papier pakowy z nadrukiem – ekologiczna reklama dla firm

Szary papier ostatnio zyskuje na popularności. Coraz więcej osób prywatnych, ale i przedsiębiorstw chce zadbać o stan środowiska naturalnego. A papier do pakowania to znakomita ekologiczna alternatywa dla plastikowych reklamówek oraz torebek. Co ważne – taki papier można zadrukować własnym logo lub innymi grafikami w celach promocyjnych. Wyjaśniamy dlaczego warto się na to zdecydować.

Papier pakowy

Nim nastała era plastiku w sklepach, punktach sprzedaży, warsztatach i w wielu innych miejscach stosowano właśnie specjalny papier do pakowania. Później został on skutecznie wyparty przez plastikowe reklamówki, torebki i folie. Dziś jednak, za sprawą dbałości o środowisko naturalne, szary papier wraca do łask. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na jego zakup, głównie z tego powodu, iż należy on do najlepszych ekologicznych rozwiązań tego rodzaju. Firmy, które decydują się na taki zakup mogą wybrać wersję z nadrukiem. Papier z nadrukiem ma wiele zalet, dlatego jest bardzo ceniony i coraz częściej wybierany przez przedsiębiorców.

Zalety papieru z nadrukiem

Papier pakowy z nadrukiem jest ceniony za trwałość i możliwość wypromowania oraz pokreślenia wizerunki firmy, ale nie tylko. Materiał ten stosuje się przede wszystkim do pakowania zakupów oraz przesyłek. Może posiadać on różną gramaturę, czyli grubość. Im większa gramatura, tym papier jest grubszy i bardziej sztywny, ale jednocześnie bardziej wytrzymały. Może być również powlekany warstwą z tworzywa sztucznego, co sprawia, że jest on odporny na wilgoć. Taki papier można użyć do pakowania tłustych potraw, mięsa czy ciastek. Największą zaletą, jeśli chodzi o papier z nadrukiem jest fakt, iż jest on w pełni ekologiczny, a poza tym można go zakupić w bardzo atrakcyjnej cenie. Jest również łatwy w użyciu, wytrzymały i ma szerokie zastosowanie, umożliwia również pakowanie przedmiotów oraz przesyłek w bezpieczny i estetyczny sposób. Coraz więcej firm decyduje się na taki papier z nadrukiem – wyróżnia się on posiadaniem grafiki z logo, adresem firmy, cytatem, informacją o promocji itd. W ten sposób można efektywnie promować swoje usługi i produkty, a także budować proekologiczny wizerunek firmy.

Zastosowanie papieru z nadrukiem

Papier pakowy z nadrukiem ma bardzo szerokie zastosowanie i można go wykorzystywać w przypadku wielu różnych przedmiotów. Najczęściej stosuje się go do pakowania artykułów spożywczych, a także i pieczywa czy wypieków. Może być on również wybierany do zabezpieczenia wyjątkowo delikatnych i kruchych przedmiotów, takich jak porcelana czy biżuteria, a także do pakowania ubrań. Szary papier można zastosować również jako wypełnienie do pudełek z przesyłką.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.