Namiot reklamowy z nadrukiem

Namiot reklamowy z nadrukiem

Konkurencja w żadnym biznesie nie śpi. Jeśli zatem prowadzisz swoją firmę, naturalnym jest, że musisz niemal każdego dnia wymyślać jakiś nowy sposób na przyciągnięcie klientów do swoich produktów. Wydaje się, że dotychczasowe środki masowego przekazu nie spełniają już tego zadania aż tak skutecznie, jak miało to miejsce jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. Nie przejmuj się jednak, jako przestrzeń reklamową możesz wykorzystać właściwie każdy większy przedmiot w swoim otoczeniu. Dotyczy to m.in. domów, samochodów, ogrodzeń posesji, a także namiotów reklamowych wykorzystywanych w trakcie różnych eventów handlowych.
Takie namioty można zamówić w firmie Invetnini.

Projektowanie grafiki na namiot reklamowy

W obecnych czasach tego rodzaju projekty zakładają wykorzystanie specjalnie stworzonych w tym celu programów komputerowych. Największą rolę w tym względzie odgrywa Corel – popularny program graficzny, który informatycy odpowiedzialni za właściwe zaplanowanie nadruków na namiotach reklamowych wykorzystują właśnie w tym celu.

Dowiedz się więcej odwiedzając: inventini.com

Nie jest to wbrew pozorom zbyt proste zadanie, warto bowiem uświadomić sobie, że przy projektowaniu wyglądu każdego elementu graficznego umieszczonego na namiocie trzeba uwzględnić przynajmniej pięciocentymetrowe spady tła w stosunku do zewnętrznych wymiarów całej konstrukcji. Do odpowiedniego spełnienia zadań marketingowych niezbędne jest również odpowiednie dobranie kolorystyki namiotu oraz kroju i wielkości czcionek napisów tak, aby poszczególne elementy graficzne nie zlewały się ze sobą w jedną całość. Dobrze jest także niejako przy okazji stworzyć plik poglądowy w formacie jpg.

Gdzie wykonywać nadruki?

Najlepiej czynić to na białym tle, od którego wyraźnie odcina się większość kolorów wykorzystywanych przy wykonywaniu nadruków. Zazwyczaj odpowiednimi elementami graficznymi przyozdabia się całe ściany namiotu, przede wszystkim po stronie zewnętrznej, ale nierzadko także wewnętrznej. Nadruki realizuje się ponadto na pasie oraz spadowych częściach dachu, a także na tzw. owiewce. Niekiedy do nanoszenia nadruków na namioty reklamowe sięga się po innowacyjną technologię Flex. Odnosi się to jednak głównie do nadruków występujących tylko w jednym kolorze. Często spotykane są również nadruki obustronne. Realizuje się je w ten sposób, że na specjalnej podkładce umieszcza się z jednej i drugiej strony ściany namiotu przyozdobione dokładnie tymi samymi elementami umieszczonymi w identycznych miejscach. Najważniejsze z punktu widzenia klienta informacje należy umieszczać orientacyjnie na poziomi jego wzroku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *