Esupl – Platforma do zarządzania restauracją

Esupl – Platforma do zarządzania restauracją

Restauracja to nie tylko pyszne jedzenie i uśmiechnięci kelnerzy. Jeśli jesteś właścicielem lub menedżerem restauracji, dobrze wiesz, ile pracy musisz włożyć, by sprawnie funkcjonowała. Wypróbuj platformę Esupl i korzystaj ze zautomatyzowanych funkcji.

Czym jest platforma Esupl?

Platforma Esupl to zautomatyzowany system online, który umożliwia łatwe i sprawne zarządzanie restauracją, poprzez kontrolę w czasie rzeczywistym stanu magazynów, kosztów uzupełniania zapasów oraz analizę menu. W dowolnym momencie można pobrać raport, który unaoczni wszelkie problemy i pomoże zoptymalizować funkcjonowanie restauracji.

Platforma Esupl dostępna jest dla każdego, kto ma komputer z dostępem do internetu. Wystarczy się zarejestrować na stronie https://esupl.com/. W zamian za comiesięczną opłatę abonamentową klient dostaje dostęp do specjalistycznego oprogramowania, które wyraźnie ułatwia zapanowanie nad organizacyjnym chaosem. To także znaczna oszczędność czasu, bo zautomatyzowane oprogramowanie umożliwia skanowanie faktur. Następnie system sam wprowadza pojedyncze pozycje w odpowiednie miejsca.

Esupl sprawdzi się zarówno w małych lokalach gastronomicznych, jak i dużych restauracjach.

Oszczędzaj dzięki kontroli magazynu z Esupl

Magazyn to dość ogólne pojęcie, w kontekście lokalu gastronomicznego można określić go spiżarnią. W praktyce chodzi o informacje na temat zapasów produktów niezbędnych do przygotowania dań. Dzięki temu można łatwo zaobserwować, czego mamy za dużo i się marnuje, a czego zaczyna brakować. To bardzo cenna informacja, ułatwiająca zapanowanie nad zapasami i wprowadzenie ewentualnych zmian w systemie dostaw. W zależności od potrzeb można zmienić dostawców lub terminy dostarczania poszczególnych produktów. To nieoceniony sposób na zwiększenie zysków bez podnoszenia cen. Dzięki Esupl można zminimalizować odpady i wychwycić ewentualne braki spowodowane kradzieżą. To, czego nie da się zobaczyć „gołym okiem” bez problemu zobaczy Esupl.

Analiza menu w Esupl

Analiza menu brzmi nieco dramatycznie, jednak w istocie rzeczy nie chodzi o kaloryczność przyrządzanych dań, a o ich cenę. System automatycznie wyliczy, ile powinno kosztować określone danie, by nie tylko pokryło cenę produktów i pracy kucharza, ale też przyniosło wymierne zyski. Jeśli poszczególne przepisy kulinarne zostaną wprowadzone do systemu, łatwiej będzie zarządzać magazynem. To jednorazowa praca i warto ją wykonać, by zarządzanie restauracją było płynne i zyskowne.

Składanie zamówień z Esupl

Koniec z ręcznym liczeniem potrzebnych produktów. Składanie zamówień w oparciu o raporty Esupl to prosty i szybki sposób na kupienie dokładnie tego, co będzie potrzebne. Wystarczy określić, na jaki czas mają być zrobione zapasy, a system sam ustali, ile czego będzie potrzebne. Analiza wykonywana jest na podstawie dotychczasowego zużycia produktów, najczęściej zamawianych pozycji z menu oraz stanu magazynowego. I co ważne – system nie funkcjonuje w oderwaniu od rzeczywistości. Każda taka analiza odbywa się z uwzględnieniem ważnych dni w kalendarzu – święta, uroczystości, czas, w którym obłożenie w restauracji jest większe. Z Esupl możesz spać spokojnie. Ten system zrobi dla ciebie i za ciebie praktycznie wszystko. Pamiętaj tylko o zarejestrowaniu się w systemie. Okres próbny jest bezpłatny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *